torsdag 3 februari 2011

Sen jultomte

Igår kom tomten med den av mig önskade datorn!
Ja, egentligen var det min son som kom.
Struntsamma, nu har jag i alla fall en
bärbar dator med windows7.
Hela dagen igår satt jag och tränade på
det nya programmet och övade på att bygga
hemsidor.

Idag tänkte jag göra en serie i photostory,
men nu var det slut på det roliga.Hittade
ingen version som passar win7. Läste att
flera andra var i samma båt. Någon som vet
hur man fixar detta?
Det är i alla fall skönt att sitta hemma
i regnrusket.

2 kommentarer:

  1. Grattis till datorn! Men aldrig får man vara riktigt nöjd. Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med photostoryn. Men jag kan berätta att mina elever tycker att det är jätteroligt att arbeta med photostory. Har du provat med dina elever?

    SvaraRadera
  2. Hej Toni
    Härligt att du äntligen är datorburen… Nu gäller det att fylla upp datorn med program, resurser och inspiration. Det är bra att du är igång!

    Hoppas att det går bra med ditt slutprojekt.

    Bra jobb!
    /Måns

    SvaraRadera